טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 8:03:00 PM |
|
נושא: מעצורי דיסק תאריך: 8/13/2008 8:03:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים
רציתי לקבל חוות דעת על מעצורי דיסק הידראולים של hayes sole.. האם זה בלמים מספיקים לרכיבת אול מאונטיין אגרסיבית? ואם כדאי להחליף אז לאיזה דגם?
תודה מראש לעונים. :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|