הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 8:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יצחק אייזנר עם תוכן  tublss ביתי אי יכולת ניפוח.
נושא: tublss ביתי אי יכולת ניפוח. תאריך: 8/13/2008 8:42:00 PM
מחבר/ת: יצחק אייזנר

בריחת אוויר באזור הוונטיל + הג´יפה .
השתמשתי בפנימית 20" עם צמיג קנדה נווגל על גלגל
מאוויק קרוס ריד רגיל (לדעתי הוא צר) .
לאחר בדיקה מהיכן בורח אוויר ,התברר לי שיש בליטה בפנימית בחיבור
של השרדר לפנימית מעין פנימית כפולה ורחבה יותר אשר נוגעת בדפנות
הג´נט.
בגלל שיש כביוכול פנימית רחבה/עבה יותר באזור השרדר
הצמיג לא נתפס בתוך הגומה לפנימית ולג´נט
האם יש פתרון ?



חזרה לפורום