נושא: tublss ביתי אי יכולת ניפוח. תאריך: 8/13/2008 8:42:00 PM
מחבר/ת: יצחק אייזנר
בריחת אוויר באזור הוונטיל + הג´יפה . השתמשתי בפנימית 20" עם צמיג קנדה נווגל על גלגל מאוויק קרוס ריד רגיל (לדעתי הוא צר) . לאחר בדיקה מהיכן בורח אוויר ,התברר לי שיש בליטה בפנימית בחיבור של השרדר לפנימית מעין פנימית כפולה ורחבה יותר אשר נוגעת בדפנות הג´נט. בגלל שיש כביוכול פנימית רחבה/עבה יותר באזור השרדר הצמיג לא נתפס בתוך הגומה לפנימית ולג´נט האם יש פתרון ?
|