טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 10:00:00 PM |
|
נושא: שלילי ביותר תאריך: 8/13/2008 10:00:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
לדעתי אחת המערכות הכי לא מוצלחות של הייז לך על ה9 יותר טוב ומחירים מצחיקים ליד שניה שלהם רפידות זולות ומה להגיד מעולה אם התקציב מאפשר אז פורמולה או אויד 5 או 7 גם המגורה טוב יש לי ניסיון עם הלואיס לגבי הגולי לא יודע דורון
|
חזרה לפורום |
|
|