הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  שלילי ביותר
נושא: שלילי ביותר תאריך: 8/13/2008 10:00:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

לדעתי אחת המערכות הכי לא מוצלחות של הייז לך על ה9 יותר טוב ומחירים מצחיקים ליד שניה שלהם רפידות זולות ומה להגיד מעולה אם התקציב מאפשר אז פורמולה או אויד 5 או 7 גם המגורה טוב יש לי ניסיון עם הלואיס לגבי הגולי לא יודע
דורון


חזרה לפורום