טקסט הודעת פורום
| 8/14/2008 9:35:00 AM |
|
נושא: trek renedy 6 תאריך: 8/14/2008 9:35:00 AM
מחבר/ת: אורי שפירא
שלום לכולם. האם האפניים הנ"ל מתאימים לרכיבת AM אגרסיבית? קצת מהמפרט: גלגלי דא בומב על נאבות קור, בולם קדמי מרזוקי 150 ETA, בולם אחורי SWINGER3. מכלולים XT.
מה דעתכם? מעוניין ללמוד מנסיונם של אחרים...
|
חזרה לפורום |
|
|