הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2008 9:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שפירא עם תוכן  trek renedy 6
נושא: trek renedy 6 תאריך: 8/14/2008 9:35:00 AM
מחבר/ת: אורי שפירא

שלום לכולם.
האם האפניים הנ"ל מתאימים לרכיבת AM אגרסיבית?
קצת מהמפרט:
גלגלי דא בומב על נאבות קור,
בולם קדמי מרזוקי 150 ETA,
בולם אחורי SWINGER3.
מכלולים XT.

מה דעתכם?
מעוניין ללמוד מנסיונם של אחרים...


חזרה לפורום