הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2008 10:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בשנים האחרונות שולטת דעה שנעילה מוחלטת
נושא: בשנים האחרונות שולטת דעה שנעילה מוחלטת תאריך: 8/14/2008 10:36:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

של הבולם האחורי לא מומלצת, משום שהיא חושפת את הבולם עצמו, את השלדה ואת המיסבים לכוחות שהם לא תוכננו לעמוד בהם.
היום לרוב הבולמים האחוריים יש פלטפורמה יציבה, וגם אלה ש"ננעלים", מאפשרים פריצה בעומס גבוה.

לגבי ההשפעה על הדיווש - יש מתלים שבהם זה פחות נורא.
איזה אופניים יש לך?


חזרה לפורום