הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2008 10:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הפוקס יותר טוב
נושא: הפוקס יותר טוב תאריך: 8/14/2008 10:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם הוא באמת במצב טוב. פוקס מייצרים רק בולמים ברמה גבוהה מאוד.

למרזוקי יש בולמים בכל הרמות, הכל מבסיסית וכלה במעולה. אני מניח שאם המחיר דומה, לא מדובר בדגמים היקרים של מרזוקי.

בולם פוקס 130 במחיר 1700 נשמע טוב, בתנאי שהוא אכן במצב טוב. אין ספק שתרגיש את זה ברכיבה, וככל שהשטח משובש יותר, כך זה יהיה משמעותי יותר.


חזרה לפורום