הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2008 1:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יצחק אייזנר עם תוכן  אכן המון סבלנות . . . אבל התוצאה זהה
נושא: אכן המון סבלנות . . . אבל התוצאה זהה  תאריך: 8/15/2008 1:02:00 AM
מחבר/ת: יצחק אייזנר

השתמשתי בפנימית 20 על צמיג בן שנה מסוג קנדה נבגל , ג´נט מאביק קרוס רייד .
הסתמכתי ולמדתי מהסרטון ביו טיוב , נקיון , הכנסת פנימית , שפיכת ג´יפה מ"ל
הסתבכתי קצת בניפוח מיכוון שהפנימית היא כפולה ועבה בחיבור הונטיל לפנימית ומכך יוצא שהצמיג לא יושב במגרעת המיועדת לו בדופן הג´נט .
הבנתי שאני צריך לחץ התחלתי גבוהה ולכן נאלצתי לנסוע לתחנת הדלק ולנפח במצב של צמיג פלאט בעמדת הניפוח.
התוצאה הייתה מידית הגלגל התנפח ונאטם בין רגע.
עלות כל הסיפור 60 שקלים 30 ל 2 פנמיות 30 חומר איטום.
תודה ;).
אשמח לעזור לאחרים :o


חזרה לפורום