הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2008 9:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה הערות
נושא: כמה הערות תאריך: 8/15/2008 9:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בדרך כלל שלדות נסדקות לפני שהן נשברות, אבל אתה ממש לא רוצה להיות על האופניים במקרה של שבירה פתאומית.... :dead:

לגבי המתלה האחורי - לא צריך פטנט רשום/מתוחכם/יותר-מתחכם-מהדגם-של-שנה-שעברה-שהיה-מושלם. באופניים שלי יש ציר יחיד, ואני בכלל לא משתמש בפרו-פדל שיש לי בבולם, גם לא בעליות ארוכות. פשוט אין צורך.
אבל אם המתלה שלך לא יעיל בדיווש (וזה קורה גם בחלק מהמתוחכמים), פרופדל בהחלט יורגש, במיוחד בעליות...

לא הייתי ממליץ למישהו לעשות את הניתוח שאתה מנסה, אבל כללית אני מאמין שמהלך המתלה הקדמי צריך להיות שוה או ארוך יותר מהאחורי, כך שאתה בכיוון נכון.

ספר רשמים כשזה יהיה מבצעי.

בהצלחה


חזרה לפורום