הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2008 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  אם ככה אז יש לי שאלה
נושא: אם ככה אז יש לי שאלה תאריך: 8/15/2008 2:09:00 PM
מחבר/ת: נאור דר

בשורה התחתונה שלך אתה אומר שאתה לא ממליץ לבצע את הפרוייקט? במדה והאופניים נמצאים במצב המוגמר שלהם אחרי הפרוייקט לאיזה אופניים יהיה ניתן להשוות אותם לערך? חשוב לי מאוד להבין את כל ההשלכות לפני שאני מתחיל לאגור חלקים. אגב לגבי בולמי הפוקס שהם יקרים ונדירים יחסית גם ביד שניה, על איזה בולמים עוד שווה לי לחשוב?
ודבר אחרון, אם תוכל למנות לי כמה מהיתרונות והחסרונות של מהלך אחורי 2.5 מול 5 אינטש כשמדובר בסגנון של שבילים וXC. חשוב לי נורא לעשות בדיקה יסודית לפני שם את זמני וכספי על הפרוייקט.

שוב תודה על התגובה המקצועית.


חזרה לפורום