נושא: משקל תקוע. תאריך: 8/15/2008 11:27:00 PM
מחבר/ת: שרית וורום
לפני הכל אציין שאני מודעת לכך שרצוי לקבוע לוח אימונים מסודר בעזרת מאמן. מאחר ואני בתחילת דרכי כרוכבת, אוותר על זה כרגע.
אז ככה, אני רוכבת כשעה ביום, בין 4-5 פעמים בשבוע, לפעמים מתאמצת יותר לפעמים פחות. בחודש האחרון הייתה ירידה במשקל של כמה ק´ג בודדים ולאחרונה הוא ´תקוע´. אני רואה שמסת השריר גדלה וזה מסביר את המשקל, השאלה שלי, האם מסת השריר תבלוט כך גם בעתיד, נהיו לי רגליים של בייבי סוס :confused: אין לי בעיה עם שרירים, נהפוכו,אך הפלג גוף העליון פשוט מסרב להשתנות!
אני חושבת שהתזונה שלי נכונה, חוצמזה שקשה לי לוותר על מתוקים כמו גלידה פעם בשבוע או חטיף שוקולד.
האם עליי לצמצם את התפריט שלי?
וגם- התחלתי לרכב כי זה מהנה, ירדתי קצת במשקל וזה הפך למהנה יותר, כרגע זה פשוט התמכרות מטורפת.
תודה ושבת שלום!
|