טקסט הודעת פורום
8/16/2008 5:30:00 AM
יאיר
זקוק לעצה - האם זה כדאי
נושא:
זקוק לעצה - האם זה כדאי
תאריך:
8/16/2008 5:30:00 AM
מחבר/ת:
יאיר
Giant Anthem s 2007, ברקסים הידראולים דגם LX יד שנייה
בולם מרכזי אויר
מה אתם אומרים על אופניים אלו שווה 3500 ?
איך מעלים תמונה ?
חזרה לפורום