הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2008 5:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר עם תוכן  זקוק לעצה - האם זה כדאי
נושא: זקוק לעצה - האם זה כדאי  תאריך: 8/16/2008 5:30:00 AM
מחבר/ת: יאיר

Giant Anthem s 2007, ברקסים הידראולים דגם LX יד שנייה
בולם מרכזי אויר

מה אתם אומרים על אופניים אלו שווה 3500 ?
איך מעלים תמונה ?


חזרה לפורום