טקסט הודעת פורום
| 8/16/2008 10:40:00 PM |
|
נושא: מה הפירוש בסיחים 2-1.8-2. תאריך: 8/16/2008 10:40:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום רב רכשתי חישוק 317XM MAVIC עם נאבה של XT אני מעוניין לבנות גלגל מכל זה. ראיתי שבכמה מקומות הסבירו שמעדיפים סיחים 2-1.8-2. מה זה אומר ? אין סטנדרט כלשהו לגלגלי 26" ? הסברים בבקשה :|
|
חזרה לפורום |
|
|