הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2008 10:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סא עם תוכן  מה הפירוש בסיחים 2-1.8-2.
נושא: מה הפירוש בסיחים 2-1.8-2. תאריך: 8/16/2008 10:40:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא

שלום רב
רכשתי חישוק 317XM MAVIC עם נאבה של XT אני מעוניין לבנות גלגל מכל זה.
ראיתי שבכמה מקומות הסבירו שמעדיפים סיחים 2-1.8-2. מה זה אומר ?
אין סטנדרט כלשהו לגלגלי 26" ?
הסברים בבקשה :|


חזרה לפורום