הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2008 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר זפרני עם תוכן  אפשר קצת הסברים
נושא: אפשר קצת הסברים  תאריך: 8/16/2008 10:54:00 PM
מחבר/ת: יאיר זפרני

אפשר קצת הסברים מה זה AM - אני מכיר תדרים ברדיו
XC -
תודה :)


חזרה לפורום