טקסט הודעת פורום
8/16/2008 10:54:00 PM
יאיר זפרני
אפשר קצת הסברים
נושא:
אפשר קצת הסברים
תאריך:
8/16/2008 10:54:00 PM
מחבר/ת:
יאיר זפרני
אפשר קצת הסברים מה זה AM - אני מכיר תדרים ברדיו
XC -
תודה :)
חזרה לפורום