נושא: זה לא בדיוק טבלאות אלא מחשבונים תאריך: 8/17/2008 9:26:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
מחשבון אחד יש באתר של DT Swiss שם בעיקר יש לחלקים שלהם אבל אתה יכול להכניס את נתוני הנאבה שלך והחישוק
המחשבון שאני עובד איתו נמצא כאן.http://www.sheldonbrown.com/rinard/spocalc.xls זה קובץ אקסל עם מגוון רחב של נאבות וחישוקים ותמיד אפשר להוסיף עוד
|