נושא: תודה רבה על המחמאות תאריך: 8/17/2008 9:55:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
נזכרתי בבדיחה, (מקווה שאני לא אהרוס אותה) אלוהים ניגש לאחד מהמלאכים שלו ואומר לו, תגיד לי, למה אנחנו לא עוזרים לבחור הפרסי הזה, ששם כל שבוע באופן קבוע פתק בכותל המערבי : "אני רוצה לזכות בפרס הגדול בטוטו" המלאך עונה לו :"קודם כל שימלא טופס !" :suss:
|