הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2008 11:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  לצחי וברמן - בהמשך לדיסקים הדראולים XTR
נושא: לצחי וברמן - בהמשך לדיסקים הדראולים XTR תאריך: 8/17/2008 11:22:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

שבוע טוב,

1. אחרי מאמצים למרכוז של המערכת גיליתי שהרפידות מתמרכזות לבד בזמן רכיבה,
איך זה יכול להתמרכז לבד? יכול להיות שבגלל שזה 2 בוחנות אז כל אחת לוקח את כמות
השמן מהכוסית בידית בדיוק כמה שהיא צריכה.

2. הרפידות אכן נצמדו לרוטור למרחק מאוד קטן ובאמת עדיין אין חיכוך, השאלה איך הרפידה
"יודעת" לעצור ממש במרחק של דף מהרוטור? למה שהיא לא תמשיך להתקדם ותגרום לחיכוך?

3. אני חייב להמליץ על הברקס החדש(XTR) שעובד בצורה מעולה פשוט עם מודולציה גבוהה וכח
עצירה(אפילו באחורי) ממש חזק...

תודה מראש[יצא קצת ארוך]


חזרה לפורום