טקסט הודעת פורום
8/17/2008 12:43:00 PM
asi asa
בעייה במעצור V
נושא:
בעייה במעצור V
תאריך:
8/17/2008 12:43:00 PM
מחבר/ת:
asi asa
יש לי מעצורי V וכל פעם שאני עוצר המעצור נשאר תקוע על הגלגל ואני לא יכול להמשיך לסוע בבקשה מי שיכול לע :confused: :mad: זור לי תודה
חזרה לפורום