נושא: :rating: סבבה תאריך: 8/17/2008 1:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
1. ענית לעצמך. זו הסיבה שבלם "הייז סול" לא מומלץ - יש לו רק בוכנה אחת, ולכן הוא לא מתמרכז מעצמו.
2. הרפידה חוזרת לאחר שהופעל עליה כוח והייתה במגע עם הדיסק. יש קפיץ עדין שמחזיר אותה בחזרה (אם לא היה שמן בכלל במערכת, היא היתה חוזרת עד לפתיחה מלאה). הקפיץ הזה לא מספיק חזק להחזיר עד ההתחלה, ומשום כך דוחפים בכוח עם מברג את הרפידות לפני החלפה בחדשות (שהן, כמובן, יותר עבות), אבל מבנה המערכת מאפשר עוד תנועה מיזערית, כדי למנוע מגע לחלוטין (כלומר, עוד מעט מאוד שמן יחזור גם תחת לחץ נמוך מאוד בעת ההחזרה).
3. תודה על ההמלצה :)
|