הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2008 3:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  מעולה תודה רבה
נושא: מעולה תודה רבה תאריך: 8/17/2008 3:20:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

יש לי את האמת היס סול והוא לא כלכך גרוע כמו שהרבה אומרים.
שי הרבה טובים ממנו בשוק אבל במחיר שהוא עולה הוא עושה אחלה עבודה שבעולם ...


חזרה לפורום