טקסט הודעת פורום
| 8/17/2008 3:20:00 PM |
|
נושא: מעולה תודה רבה תאריך: 8/17/2008 3:20:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
יש לי את האמת היס סול והוא לא כלכך גרוע כמו שהרבה אומרים. שי הרבה טובים ממנו בשוק אבל במחיר שהוא עולה הוא עושה אחלה עבודה שבעולם ...
|
חזרה לפורום |
|
|