נושא: תקרים חוזרים תאריך: 8/17/2008 5:32:00 PM
מחבר/ת: ניר
:mad: ב-3 שבועות האחרונים אני סובל מתקרים חוזרים - אך ורק בגלגל האחורי. החלפתי כבר 6 פנימיות בתקופה זו (חלקן הוחלפו בחנויות אופניים- כך שלא נראה לי שהבעיה היא ביכולת ההחלפה שלי...). הצמיג האחורי נבדק מס´ פעמים ולא נמצאה כל תקלה / חור / קוץ / בורג. לאחרונה הוספתי את פס הגומי המגן בין הצמיג לפנימית- וגם הוא לא עזר. אני רוכב על אופני Secialized RockHopper חדשים (בני כחודשיים), כמעט אך ורק על שבילים סלולים ושטח לא טכני (שבילי כורכר, ללא סלעים וקפיצות). התקרים קרו גם בשטח וגם בעיר (מדרכות). גם הג´יפה שבפנימיות עוזרת כמו כוסות רוח למת.
למישהו יש רעיון? היתכן שמדובר בפגם יצור בצמיג?
תודה!
|