נושא: לאיזה לחץ אויר אתה מנפח?; תאריך: 8/17/2008 5:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הגלגל האחורי עומד בעומסים גבוהים בהרבה מהקדמי. יתכן שאתה פשוט ממלא מעט מדי אויר, והפנימית נצבטת בין הצמיג לחישוק בעת מכה חזקה על הצמיג.
אם זו הבעיה, לחץ אויר גבוה יעזור. ברכיבה על כבישים, מדרכות, ושבילים מהודקים זה לא מהווה בעיה.
אם כל האמור לעיל נכון, ואתה רוכב בשטח עם קרקע לא יציבה (חול, דרדרת), וזקוק ללחץ אויר נמוך לשיפור האחיזה - בדוק את עניין הטיובלס.
בהצלחה
|