הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2008 10:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נתנזון עם תוכן  לחץ אוויר
נושא: לחץ אוויר תאריך: 8/17/2008 10:04:00 PM
מחבר/ת: ניר נתנזון

אני ממלא לחץ של PSI 50 בשני הצמיגים. למיטב הבנתי זהו לחץ סביר לרכישה על שבילים מהודקים ומדרכות.

תודה.


חזרה לפורום