טקסט הודעת פורום
8/17/2008 10:04:00 PM
ניר נתנזון
לחץ אוויר
נושא:
לחץ אוויר
תאריך:
8/17/2008 10:04:00 PM
מחבר/ת:
ניר נתנזון
אני ממלא לחץ של PSI 50 בשני הצמיגים. למיטב הבנתי זהו לחץ סביר לרכישה על שבילים מהודקים ומדרכות.
תודה.
חזרה לפורום