נושא: טיובלס ביתי והתאמה תאריך: 8/18/2008 1:55:00 AM
מחבר/ת: גיא רודוי
היי =] החלטתי לבדוק אם אני יכול לעשות טיובלס ביתי.. נראה הכי זול הכי משתלם כיפי להכנה ויפתור אותי מהפנימיות עכשיו הבנתי שזה לא מתאים לכל החישוקים והצמיגים.. אז רציתי לשאול האם לדעתכם זה יתאים לשלי- צמיגים- קנדה נבגל 2.35 (משנה המצב של הדופנים שלהם?) גם קדימה גם אחורה.. מצב טוב.. חישוקים- סאן היל רוד.. (שני הצדדים..) יש דברים אחרים שאני צריך לבדוק לפני שאני מתחיל לעבוד? אם אני ארצה להחליף צמיג או בשטח להכניס פנימית זה יהיה אפשרי? כמה אחוזי הצלחה יש לדבר הזה? בהנחה שאני מצליח את כל השלבים?
|