נושא: אחוזי הצלחה גבוהים תאריך: 8/18/2008 7:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בתנאי שיש לך סבלנות, ואתה מקפיד על כל הפרטים הקטנים.
בהחלט אפשר להכניס פנימית במקרה של קריסה מוחלטת של הטיובלס.
גם קנדה וגם יצרני החומרים מצהירים שאסור להרכיב צמיגי קנדה עם חומר של טיובלס, אבל יש לי חבר שטוען שהוא עם קנדה-נבגל מורכב טיובלס מעל שנתיים עם חומר של סטאן, ואין לו שום בעיות. אין לי עדיין נסיון עם זה. יתכן שיהיה לי בקרוב........
לגבי עובי הדופן - חשוב. צמיגים שמורכב ללא פנימית רגיש יותר לפגיעות בדופן, וצמיג עם דופן עדינה מדי יפגע מהר יותר. שוב - אין לי נסיון עם נבגל 1PLY, וגם הנסיון שיהיה לי (אם יהיה לי) יהיה עם מפלצת .2PLY
|