הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2008 8:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אתה צודק בהחלט
נושא: אתה צודק בהחלט תאריך: 8/18/2008 8:30:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

50PSI זה לחץ גבוה, שאמור למנוע צביטות.

כשאתה מוציא את הפנימית עם הפנצ´ר - איפה נמצא החור?
- אם זה שני חורים קרובים בצד, זוהי צביטה, ואתה צריך לחץ גבוה יותר או צמיג רחב יותר.
- אם זה באיזור הסוליה של הצמיג, זה פנצ´ר רגיל, ואולי כדאי לחשוב על פס-גומי (למרות שאישית אני לא אוהב את זה).

כדאי לחשוב גם על טיובלס. עם צמיגים מתאימים זה מחזיק מצויין, ולי אישית לא היו פנצ´רים שעצרו אותי ברכיבה מאז שהתחלתי עם טיובלס (כבר כמעט 4 שנים).

בהצלחה


חזרה לפורום