נושא: אתה צודק בהחלט תאריך: 8/18/2008 8:30:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
50PSI זה לחץ גבוה, שאמור למנוע צביטות.
כשאתה מוציא את הפנימית עם הפנצ´ר - איפה נמצא החור? - אם זה שני חורים קרובים בצד, זוהי צביטה, ואתה צריך לחץ גבוה יותר או צמיג רחב יותר. - אם זה באיזור הסוליה של הצמיג, זה פנצ´ר רגיל, ואולי כדאי לחשוב על פס-גומי (למרות שאישית אני לא אוהב את זה).
כדאי לחשוב גם על טיובלס. עם צמיגים מתאימים זה מחזיק מצויין, ולי אישית לא היו פנצ´רים שעצרו אותי ברכיבה מאז שהתחלתי עם טיובלס (כבר כמעט 4 שנים).
בהצלחה
|