הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2008 3:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אני לא יודע מה לעשות =\
נושא: אני לא יודע מה לעשות =\ תאריך: 8/18/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אם להישאר עם פנימיות עד שאאני יחליף צמיגים
או לקחת את הסיכון הזה ולעשות עכשיו טיובלס..
בכל מקרה דפנות לא התכוונתי לחלק הצדדי של הגלגל (למרות שרכבתי עליו כשהיה לי פנצ´ר.. כן כן הייתי נואש)
בקיצר אני חושב שאני יחכה עד שאני מחליף צמיגים..
מה אתם אומרים? =\
ועוד שאלה
בחישוק האחורי שלי .. יש לי חישורים רופפים.. בין 2-5 משו כזה לא זוכר בדיוק לא ספרתי בכל מקרה.. זה פוגע בחישוק כשאני נוסע ככה? זה אומר שיש לי שמיניות? (כיל א נראה שיש לי) זה דורש תיקון דחוף?


חזרה לפורום