נושא: NOMAD תאריך: 8/18/2008 6:08:00 PM
מחבר/ת: רפי
שלום למבינים אני רוכב ברמת התחביב מתגורר בעיר ואני בכיוון של לקנות את הGT NOMAD אין לי הרבה מידע ואני מתכוון לרכוש ע´פ התרשמות ויזואלית בלבד מאד רציתי את השווין סיירה ספורט 06 אך אין במידה שלי כך שהנומד ברירת מחדל אנא שתפו אותי המה שיותר מידע רגע לפני שאני רוכש תודה רפי
|