נושא: חישורים רופפים תאריך: 8/18/2008 6:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחד משניים - אם יש לך חישורים רופפים, זה אומר שיש חוסר איזון בעומס עליהם, וגם חוסר איזון בעומס על החישוק. זה לא טוב.
אם יש שמיניות, ואיפוס הגלגל יביא למצב שבו כל החישורים בעומס דומה - סבבה.
אם אין שמיניות, או אם יש ואחרי שמיישרים את הגלגל עדיין יש חישורים רופפים - החישוק סיים את חייו, ומומלץ בחום להתחיל לחפש חדש, או משומש במצב טוב.
דרך אגב, יתכן שזה נובע משימוש לא מתאים באופניים. פעמים רבות הגלגלים הם הראשונים להראות סימני מצוקה. אם זה המצב - תתחיל לחפש אופניים......
|