נושא: בבקשה.. (ועוד משהו) תאריך: 8/18/2008 6:29:00 PM
מחבר/ת: avi a
כרמי יוסף: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=703&a=35901&c=6084&sc=521&ssc=0
כל דבר אחר: http://213.8.106.62/biketrips/trip-index/index.html
רק שתדע, לנווט בכרמי יוסף על פי מפה זה לא ממש יעיל, הזרימה בכרמי יוסף זה הדבר העיקרי וכל רגע להוציא את המפה בסינגלים של 3-4 דקות זה לא כל כך כייף, מציע לך להצטרף לאיזה קבוצה או להגיע עם חבר שמכיר את המקום כדי ללמוד אותו ותוך פעמיים-שלוש אתה תכיר את המקום על כל סינגליו.
אם אתה מעוניין, הקבוצה שלי נמצאת שם דיי הרבה, הרמת קושי שם שווה כמעט בכל הסינגלים: http://giliana.blogspot.com/
|