הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2008 6:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  בבקשה.. (ועוד משהו)
נושא: בבקשה.. (ועוד משהו) תאריך: 8/18/2008 6:29:00 PM
מחבר/ת: avi a

כרמי יוסף:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=703&a=35901&c=6084&sc=521&ssc=0

כל דבר אחר:
http://213.8.106.62/biketrips/trip-index/index.html

רק שתדע, לנווט בכרמי יוסף על פי מפה זה לא ממש יעיל, הזרימה בכרמי יוסף זה הדבר
העיקרי וכל רגע להוציא את המפה בסינגלים של 3-4 דקות זה לא כל כך כייף,
מציע לך להצטרף לאיזה קבוצה או להגיע עם חבר שמכיר את המקום כדי ללמוד אותו ותוך
פעמיים-שלוש אתה תכיר את המקום על כל סינגליו.

אם אתה מעוניין, הקבוצה שלי נמצאת שם דיי הרבה, הרמת קושי שם שווה כמעט בכל הסינגלים:
http://giliana.blogspot.com/


חזרה לפורום