נושא: רק הערה, או שתיים תאריך: 8/18/2008 7:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, הבהרה: לצערי אינני מכיר את הדגם הזה, ובכלל אני רוכב שטח, ופחות מכיר אופניים מסוג זה.
רציתי להדגיש רק שכדאי מאוד לנסות ברכיבה את האופניים לפני הרכישה. הבדלים קטנים בגיאומטריה עשויים להיות משמעותיים בנוחות בעת הרכיבה.
על פי המפרט בלבד, הם נראים איכותיים במידה מספקת לרכיבות כביש עירוניות רגועות.
אולי זה המקום להזכיר (ואולי אתה מודע לזה...) שאופניים בעיר הם אביזר מבוקש בקרב גנבים, ואם משקיעים באופניים איכותיים לא מומלץ בכלל להשאירם בחוץ, אפילו קשורים היטב.
בהצלחה
|