נושא: NOMAD תאריך: 8/18/2008 8:12:00 PM
מחבר/ת: רפי
לאתן ראשית תודה רבה הצלחת להדאיג אותי כהוגן בענין הגניבות מה יהיה מתי יהיה לזה סוףרק בחצי השנה האחרונה נגנבו לי שתי זוגות 1 מתוך הבנין השניות מטיילת חוף הים..ביום שבת אחרה´צ לגבי הענין תוכל מעט לפרט בענין גיאומטריית הגוי?האם בכלל ניתן לעשות משהו לשנות גיאומטריה בעת בקנייה?האם יש מנעול רציני מומלץ שמונע גניבות? שוב תודה
|