טקסט הודעת פורום
| 8/18/2008 9:05:00 PM |
|
נושא: NOMAD תאריך: 8/18/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: רפי
:) :) :) לא ייאמן אופניים הפכו להיות ברמת האוכל לגנבים מענין למי בסופו של דבר מגיעים כ´כ הרבה אופניים גנובות תודה על העזרה מקוה להינות קצת מהאופניים לפני ש..חמסה חמסה ייגנבו
|
חזרה לפורום |
|
|