הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2008 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  בעיקרון כן..
נושא: בעיקרון כן.. תאריך: 8/18/2008 9:38:00 PM
מחבר/ת: avi a

נשמח לראות אותך, בעיקרון אנחנו אשדודים ויוצאים מטבע הדברים מאשדוד,
ככה שאם אתה לא מהסביבה, תצטרך להיפגש איתנו בשטח עצמו, אתה יכול להיכנס
לבלוג שלנו ולהתרשם, אנחנו נשמח לראות אותך.
(מתפרסמת רכיבת יום שבת בבוקר בדרך כלל עד יומיים לפני הרכיבה עצמה)

סגנון הרכיבה שלנו בגדול הוא AM, ככה שיש עליות כמו שיש ירידות, נוסעים
בקצב ובאזורים שלא הכי מתאימים למתחילים (אם אתה כזה..), אבל בכל מקרה
אתה יכול להצטרף להתרשמות.


חזרה לפורום