נושא: אחלה תאריך: 8/18/2008 10:06:00 PM
מחבר/ת: איתי רונאל
אני רוכב AM , בהחלט מתחיל מבחינת הכושר (נכנסתי לאופניים לאחר מספר שנים באופנועי שטח).
גר ביבנה ככה שאנחנו מאותו אזור.
אופני enduro 04.
אשמח לבוא איתכם לאחר שאשפר קצת את הכושר הגופני (מה לעשות שבאופניים אני המנוע
:p )
תודה רבה על הרצון הטוב והעזרה.
|