טקסט הודעת פורום
8/18/2008 10:56:00 PM
יפתח שבתאי
Nomad
נושא:
Nomad
תאריך:
8/18/2008 10:56:00 PM
מחבר/ת:
יפתח שבתאי
NOMAD זה ביכלל דגם שלSanta Cruz איך היגעת לGT?! :eek:
חזרה לפורום