הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2008 1:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אני משער שהאופניים שלי עומדות בהתעללויות שלי..
נושא: אני משער שהאופניים שלי עומדות בהתעללויות שלי.. תאריך: 8/19/2008 1:18:00 AM
מחבר/ת: גיא רודוי

בסה"כ זה עוד לא ברמה של התעללות זה עדיין בגדר דברים שהם נועדו להם..
מה אתה אומר על החלפת סטם לקצר יותר? ישפר לי בהרבה את המשיכה? יעני תהיה הרגשה יותר אגרסיבית?
ולגבי החישורים אני חושב שאני אקח את האופניים קומפלט לחנות.. אפשר ליישר רוטורים?
כמה לדעתך יקחו על טיפול כולל כזה? (טיפול בגלגל האחורי יישור שני הרוטורים טיפה, כיוון ברקסים, כיוון קל להילוכים אם צריך ולא ממש צריך, וחיזוק כל הברגים)
זה טיפול כללי כזה לא?
כמה אמור לעלות?
ומה לגבי הטיובלס? מה לעשות עם זה?


חזרה לפורום