הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2008 2:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  סטם קצר בהחלט יעזור
נושא: סטם קצר בהחלט יעזור תאריך: 8/19/2008 2:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם המשיכה תהיה קלה יותר, גם ההיגוי "עצבני" יותר, וגם ישיבה זקופה יותר.

רוטורים אפשר ליישר, והדעות חלוקות לגבי היעילות של זה. אני רוכב עם רוטור שיישרתי בעצמי, ובינתיים אין תלונות...

לא יודע מחירים. כבר שנים שאני עושה את כל מה שמנית לבד.

לגבי הטיובלס - לדעתי לך על זה, אבל עם צמיגים חדשים. לדעתי האישית ההתעסקות לא מוצדקת עם צמיג ישן, מה גם שאם יש לו סדקים - אפילו קטנים מאוד - החומר יתבזבז על לסתום אותם...

בהצלחה


חזרה לפורום