הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2008 6:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קודם כל - תקן UST
נושא: קודם כל - תקן UST תאריך: 8/19/2008 6:39:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מעבר לכך, דופן עבה ועמידה.

אם עדיין אין לך נסיון, כדאי להסתמך על נסיון של מישהו בלתי תלוי.

מנסיוני, חלק גדול מהצמיגים של חברת WTB עושים את זה טוב. יש גם של יצרנים אחרים.


חזרה לפורום