טקסט הודעת פורום
| 8/19/2008 6:39:00 AM |
|
נושא: קודם כל - תקן UST תאריך: 8/19/2008 6:39:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מעבר לכך, דופן עבה ועמידה.
אם עדיין אין לך נסיון, כדאי להסתמך על נסיון של מישהו בלתי תלוי.
מנסיוני, חלק גדול מהצמיגים של חברת WTB עושים את זה טוב. יש גם של יצרנים אחרים.
|
חזרה לפורום |
|
|