טקסט הודעת פורום
| 8/19/2008 10:53:00 AM |
|
נושא: אה איתן שחכתי לספר לך... תאריך: 8/19/2008 10:53:00 AM
מחבר/ת: יפתח שבתאי
קניתי תמיניון 2.5 אחורי ולקידמי את הWTB TIMBERWOLF אני ממש מרוצה תודה על שהימלצת לי לקנות אותו תגיד איזה צמיגים ישלך? ;)
|
חזרה לפורום |
|
|