נושא: :rating: הטיברוולף מפלצת אמיתית תאריך: 8/19/2008 10:58:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני מאוד אוהב אותו - אבל רק כקדמי. כאחורי הוא נשחק מהר מדי...
אצלי הטימברוולף סיים את חייו (כטיובלס), ומכיון שהיה לי במחסן קנדה נבגל, וגם אני קצת קצר במזומנים כרגע, הרכבתי את הנבגל, ומסקנות עוד יגיעו. באחורי התקנתי ווירוולף 2.5, אבל נראה לי שבסיבוב הבא אקח ווירוולף 2.3, להקלה בדיוושים. פעם הייתי מכור למוטורפטור 2.4 מאחור, אבל הפסיקו לייצר אותו במידה הזו :(
|