הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2008 11:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אישית, לא הייתי מוותר על ההגנה לכתפיים
נושא: אישית, לא הייתי מוותר על ההגנה לכתפיים תאריך: 8/19/2008 11:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למעשה, ההגנה לכתפיים היתה המוטיבציה שלי למיגון גוף מלכתחילה.
כשאני עם מיגון גוף, זה ממילא כולל גם מגיני ידיים, כך שלא מדברות אלי החליפות חסרות השרוולים.

דרך אגב, לדעתי צביצב יותר מאוורר (וגם קצת יותר זול), וזו הסיבה שאני מעדיף אותו (בינתיים.....)

בקשר לאיוורור - בדוק והשווה. יש הבדלים מורגשים בין החליפות השונות.


חזרה לפורום