נושא: באנשי מוכרים שלדות, לא אופניים תאריך: 8/19/2008 12:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה צריך להרכיב את האופניים, לפי ראות עיניך - מה שנקרא "אופני בוטיק", ומי שרוכש אופניים כאלה הם אנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים איפה, בבניית האופניים, או אנשים שרוצים אופניים איכותיים ויחודיים (שאין לאף אחד אחר...), או שילוב של השניים.
מי שמשווק אותם בארץ זה "חנות שופ@הרים" (הכפתור הירוק בצד ימין בתפריט של האתר הזה). אם הייתי קונה היום באנשי, הייתי לוקח את הWildCard - פשוט אופניים מדהימים לגמרי. http://www.bansheebikes.com/bikes/wildcard.html
|