הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2008 1:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד יעקובי עם תוכן  בולם RP23
נושא: בולם RP23 תאריך: 8/19/2008 1:55:00 PM
מחבר/ת: דוד יעקובי

מהו מצב PRO PEDAL בבולם RP23 וכיצד יש לכוון אותו?
מה ההבדל בין PRO PEDAL לבין REBOUNDER?
תודה על התשובה


חזרה לפורום