טקסט הודעת פורום
8/19/2008 1:55:00 PM
דוד יעקובי
בולם RP23
נושא:
בולם RP23
תאריך:
8/19/2008 1:55:00 PM
מחבר/ת:
דוד יעקובי
מהו מצב PRO PEDAL בבולם RP23 וכיצד יש לכוון אותו?
מה ההבדל בין PRO PEDAL לבין REBOUNDER?
תודה על התשובה
חזרה לפורום