נושא: הבנתי אותך תאריך: 8/20/2008 8:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
חליפה שמגינה על הכתפיים אבל לא על המרפקים - סבבה. אני מניח שיש לך מגינים מרפקים בנפרד. יש לא מעט רוכבים שרוכבים כך. ראיתי חליפה (נדמה לי של רוקגארדן) שמגיני המרפקים הם חלק מהחליפה, אבל אפשר לפרק אותם.
לגבי צביצב - יש לו מיגון על הכתפיים, ולרבים מהם יש גם מיגון על הזרוע מהצד.
|