הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2008 8:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבנתי אותך
נושא: הבנתי אותך תאריך: 8/20/2008 8:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

חליפה שמגינה על הכתפיים אבל לא על המרפקים - סבבה. אני מניח שיש לך מגינים מרפקים בנפרד. יש לא מעט רוכבים שרוכבים כך.
ראיתי חליפה (נדמה לי של רוקגארדן) שמגיני המרפקים הם חלק מהחליפה, אבל אפשר לפרק אותם.

לגבי צביצב - יש לו מיגון על הכתפיים, ולרבים מהם יש גם מיגון על הזרוע מהצד.


חזרה לפורום