נושא: .... תאריך: 8/20/2008 9:35:00 AM
מחבר/ת: יפתח שבתאי
אני מכיר תצביצבים יש להם מגיני קתפיים אבל לדעתי לא מספיקים בסדר אבל לא משנה היום אני הולך ליקנות חליפה ארוכה של661 וחליפת רכיבה הכי יפה שראיתי של פוקס בסלאלום חיפה
בנתיים ניסיתי לתקן משהו באופניים ודי דפקתי תשרשרת שלי... :night:
|