הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2008 2:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  לאחר שקילת הדברים
נושא: לאחר שקילת הדברים  תאריך: 8/20/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת: נאור דר

החלטתי שפרוייקט לא ייתן לי את מה שאני צריך, ויוצא שאני משלם 2000 שקל כדי לקבל פשרה לא כלכך משתלמת. אני סה"כ נהנה עם האופניים ולכן אני נשאר איתם עד שתהיה לי הזדמנות להוציא סכום על ג´יטי פורס 2.0 חדשות דנדשות.דרך העבודה שלי יצא לי להיתקל בבעל חנות אופניים שכנראה מעוניין בעסקת בארטר עם סראסן אריאל 2 , שקראתי עליהם רק דברים טובים. וחוץ מהמראה[לטעמי פשוט] הם די מרשימים. נראה מה יסגר עם זה

איתן תודה רבה עזרת לי רבות.


נאור


חזרה לפורום