הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2008 7:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  תיקנתי ונדפקתי
נושא: תיקנתי ונדפקתי תאריך: 8/20/2008 7:48:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

איתן, תודה על התשובות =]
בכל מקרה
הלכתי לסקוט היום ואזנו לי תגלגל הכל יפה וטוב
גם קניתי 2 פנימיות ועברתי בסלאלום הייתי שם איזה שעה קניתי לי חולצה (קונה קצרה שחורה) ודיברתי עם הבחור שם על סטמים.. הוא אמר גם שיהיה לי הבדל משמעותי.. ויש לו שם סטם לFR ב200.. מחיר שאני מוכן לשלם אם זה באמת יעשה לי הבדל.. הוא אמר שאני יכול לבוא עם האופניים לעשות לזה נסיון
קיצר הגעתי הביתה לבשתי תחולצה הרכבתי תגלגל ויצאתי לבחון את המצב של הגלגל החדש ואת העבודה עם החולצה..
קיצר כמו אדיוט באתי למדרכה ממש ממש מהר ונתקעתי בה עם הגלגל האחורי בטעות
הגעית הביתה החלפתי פנימית (היה לי סנייק בייט חד צדדי) הרכבתי תגלגל והוא נוגע לי בשלדה =\
אבל עדיין כל החישורים חזקים אבל אני רואה שיש עיקום בחישוק אבל ממש לא רציני..
אני ילך עוד פעם לאיזון ואז נבדוק גם את הסטמים..
אגב אם כבר דיברנו על זה.. מה עוד כדאי לי להחלףי באופניים שיתן לי תחושה יותר טובה עליהם בקטע הזה? (דברים זולים יחסית לא אלפי שקלים)
מצטער שיצא לי ארוך =\


חזרה לפורום