נושא: כמה בעיות תאריך: 8/20/2008 8:20:00 PM
מחבר/ת: ש
שלום לכולם. קניתי את האופניים שלי (מרידה M90)לפני כשבועיים. במהלך השבועיים האלה רכבתי עליהם לא מעט, משהו כמו 4 5 פעמים בשבוע, בעיקר על שבילים סלולים ומעט שבילים כבושים.במהלך הרכיבות גיליתי כמה בעיות שדיי מציקות לי: 1) כשאני בולם, יש רעש מאד חזק מהבלם הקידמי ולפעמים גם מהאחורי. 2) כשאני מעביר הילוכים יש כמה בעיות: * בקסטה האחורית - ההילוך לא עובר, או שהוא עובר מתי שבא לו, לא מתי שאני מעביר את ההילוך (זה מרגיש כאילו ההילוכים מחליקים). ההעברה לא מדוייקת, הכוונה היא שעל ידית ההילוכים מסומן שאני אמור ליהיות בהילוך רביעי, אבל כשאני מסתכל על הקסטה השרשרת בהילוך שישי. * בקסטה הקידמית - ההילוך נתקע, לא עובר למרות שאני משחק עם ידית ההילוכים. גם במעבר הילוך ואחריו יש לפעמים רעש מוזר כזה של קירקוש. חשוב לציין שיש לי מערכת 21 הילוכים של שימנו, מסוג אינדקס סיס. אני יכול לתקן את הבעיות האלה בעצמי, או שאני חייב לגשת לחנות בשביל זה? האמת היא שהאופניים עדיין באחריות מכיוון שהן חדשות, אבל קניתי אותן איפה שההורים שלי גרים ואין לי ממש זמן ליסוע לשם כדי לסדר את זה. :eek: תודה על העזרה...
|