הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2008 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נדב עם תוכן  המלצה לצמיג
נושא: המלצה לצמיג תאריך: 8/20/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: נדב

יש לך את האופציה של high roller semi slick. צמיג שטוח במרכז עם קוביות בצדדים.
אין משמעות בצמיג הזה לאחורי וקדמי..אתה יכול לשים אותם גם כך וגם כך...


חזרה לפורום