טקסט הודעת פורום
| 8/20/2008 9:05:00 PM |
|
נושא: המלצה לצמיג תאריך: 8/20/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: נדב
יש לך את האופציה של high roller semi slick. צמיג שטוח במרכז עם קוביות בצדדים. אין משמעות בצמיג הזה לאחורי וקדמי..אתה יכול לשים אותם גם כך וגם כך...
|
חזרה לפורום |
|
|