נושא: גם אני בחרתי ב GT 1.0 לפני שנה וחצי תאריך: 8/20/2008 9:32:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום גיא לאחר שהתלבטתי לפני קצת יותר משנה בדיוק כמוך ניסיתי כמה דגמים (כבר רכבתי על Haro V1 שש שנים). קניתי בסוף GT 1.0 ויתרתי על ברקס דיסק (שמאד מייקר את המחיר) אבל שיפרתי מכלולים אחרים. לאחר שנה וחצי ורכיבה של כמעט 3,000 ק"מ אני מרוצה מאד מאד. עכשיו אני קצת משדרג כי הבלאי כבר גדול. רוב הרוכבים עימם אני רוכב חיים על שיכוך מלא ולא מבינים למה אני נשאר על זנב קשיח (פשוט אין להם מושג כמה אני נהנה מהשילדה של GT) השילדה הזו גם מתאימה לשידרוגים רציניים ביותר אם תרצה בעתיד ! מקווה שעזרתי בהצלחה !
|